niedziela, 13 września 2015

Prolog

O tym, że się jest szczęśliwym, wie się dopiero potem, kiedy to minęło.
Człowiek żyje zmianą. 
                                                Stanisław Lem
___________________________________


   Wszystko się zmienia. Cały świat się zmienia. Ja się zmieniłam. Moje życie się zmieniło. Nic nie jest już takie jak kiedyś.
   Parę lat temu byłam szczęśliwą, pewną siebie nastolatką, która miała wspaniałe życie. Cudowna, kochająca rodzina, niesamowici przyjaciele, nieprzeciętna uroda, niezwykłe zdolności. Kiedyś miałam to wszystko. Teraz jestem tylko żałosną osiemnastolatką, z równie żałosną historią, z równie żałosnym życiem.
   Jestem Fanny. Należę do Psychich. Nienawidzę Fizich. Jestem w najsilniejszej grupie Psychich. Ja i moja siostra - jedyne bliźniaczki w Mountsea - razem możemy zrobić wszystko. Możemy podbić cały świat.
   Jeszcze parę lat temu wypowiedzenie tych słów nie sprawiałoby mi tylu trudności. Jeszcze parę lat temu... parę lat temu... lat temu... temu.

______________________________________________________________________


   Prolog już za nami. Jestem z niego nawet dumna. Rozdział 1 pojawi się w niedzielę za tydzień :)
Zapraszam do komentowania :) 

11 komentarzy:

  1. ŁOŁ nieźle . Prolog świetnie napisany. Coś czuję że tego blaga tęż pokocham tak jak tamtego o Finnicku i Annie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam już, że masz talent...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe. Podoba mi się opis bloga i to jak wygląda. Czekam na rozwinięcie tej historii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak się jeszcze pochwalę, że sama robiłam szablon :) Także czuję się podwójnie doceniona :)

      Usuń
  4. Ale mnie zaciekawiłaś! Nie mogę doczekać się rozdziału 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaciekawiłaś! Nie mogę doczekać się rozdziału 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. Coś czuję, że będę zaglądać na tą stronę częściej. Bardzo dobry prolog. Czekam na rozdział 1.
    zhal986

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)