poniedziałek, 8 lutego 2016

LBA #1

Moja skromna osoba już po raz czwarty została nominowana do LBA. Ten blog nominowany został po raz pierwszy. Naprawdę baaaardzo się cieszę, że ponownie zostałam nominowana do LBA, ponieważ jak wiadomo nominacja do LBA oznacza uznanie za dobrze wykonaną pracę, a więc... no cóż... chyba mam prawo być dumna za te cztery nominacje, prawda?
A kto taki mnie nominował? Dolly, której chcę za to baaaaardzo podziękować :)

A oto pytania:

1. Z jakim książkowym/filmowym bohaterem chciałabyś spędzić jeden dzień?

Myślę, że to nie będzie zaskoczeniem, jeśli odpowiem: Finnick.
Tak, więc... Finnick. 
No bo ja go po prostu kocham ♥
Ale... bohaterowie, z którymi chciałabym spędzić jeden dzień to również: 
Fred i George Weasley'owie (lubiłam ich od początku, ale z każdym ich kolejnym żartem, albo tekstem lubię ich jeszcze bardziej :D)... ogólnie mogłabym tu wymienić z milion jeszcze innych bohaterów, ale jako, że pytanie jest o jednego bohatera to i tak napisałam trochę za dużo :D

2. Chciałabyś przenieść się do świata swojej ulubionej książki/filmu?

Z jednej strony tak, a z drugiej tak niekoniecznie...
Ogólnie to są dwa światy (oczywiście świat z Igrzysk Śmierci, ale ostatnio również oszalałam na punkcie Harry'ego Pottera, więc... no właśnie :D), najpierw zajmijmy się światem Igrzysk Śmierci...
Czy chciałabym żyć w Panem? Hmmm... trochę tak, a trochę nie.
Gdybym żyła w moim ukochanym dystrykcie (oczywiście chodzi tu o Czwórkę) to nie było by aż tak źle, bo jest nad Morzem (a ja naprawdę koooocham Morze... i morskie jedzenie :D), zwycięzcą jest Finnick, więc mogłabym go spotkać, a poza tym... jest to dystrykt zawodowców, więc jeśli zostałabym wylosowana (co z moim szczęściem jest baaardzo prawdopodobne) to są jakieś szanse na to, że ktoś by się za mnie zgłosił. W Kapitolu nie chciałabym żyć, a mimo, że bardzoo lubię Siódemkę i Dwunastkę to raczej tam też nie chciałabym żyć. Cóż... więc wychodzi na to, że jeśli miałabym przenieść się do Czwórki to w sumie byłabym na tak, chociaż ogólnie życie w Panem to (mimo iż naprawdę KOCHAM Igrzyska Śmierci i tamten świat) nie jest zbyt kusząca propozycja. No bo wiadomo... Głodowe Igrzyska, a potem Rebelia Kosogłosa...
Teraz czas na Harry'ego Pottera... tu jestem bardziej na "tak" niż na "nie".
To naprawdę byłoby świetne trafić do Hogwartu, gdzie nie ma biologii (co prawda ja też nie będę jej miała już od przyszłego roku... TYLE WYGRAĆ!!), fizyki (no ona to mnie do końca szkoły będzie dręczyć...), polskiego itd. MARZENIE!!! Poza tym... no kto nie chciałby pograć w qudditcha? Albo kto nie chciałby czarować? Albo śmiać się razem z Fredem i Georgem? Oczywiście jest jedno "ale" i mam tu na myśli Voldemorta. Jednak mimo wszystko chciałabym być czarownicą, uczącą się w Hogwarcie!

3. Chciałabyś, żeby akcja Twojej ulubionej książki/filmu przeniosła się do naszego świata?

Tak jak pod poprzednim pytaniem odpowiem "tak i nie",
Czas na rozpatrzenie...
Igrzyska Śmierci: tak nie za szczególnie... kocham Igrzyska i bohaterów tej niesamowitej trylogii, ale jednak... no kurcze... nie chciałabym, żeby ktokolwiek z osób, z którymi się przyjaźnię, albo nawet osób, które znam (nawet jeśli nie darzę ich szczególną sympatią) został wylosowany do udziału w Głodowych Igrzyskach, albo jakbym miała żyć w Kapitolu i oglądać jak ludzie z dystryktów tracą życie... nie. To nie dla mnie. Wolałabym, żeby nasz świat wyglądał tak jak wygląda teraz.
Harry Potter: Tu jestem na "tak" (znów). Co prawda odrodzenie się Voldemorta nie jest zbyt... kuszącą propozycją, ale jednak... no kurcze... świat czarodziei!! Magia!!

4. Jaki tytuł nosi najgrubsza książka, którą miałaś okazję przeczytać?

Aktualnie czytam "Harry Potter i Zakon Feniksa" i to właśnie ta książka jest najgrubszą jaką do tej pory czytałam, ale jako, że jeszcze jej nie skończyłam to tytuł najgrubszej książki jaką przeczytałam przysługuje książce "Harry Potter i Czara Ognia", która zdetronizowała "Love, Rosie".

5. Jaką nadzwyczajną mocą chciałabyś władać?

Hmmm... chciałabym latać (co prawda... przyznaję się bez bicia, mam lęk wysokości, ale... staram się z nim walczyć), albo mieć takie zdolności jak pomarańczowi w Mrocznych Umysłach, albo... wchodzić do świata książek i filmów :D

6. Jakiego gatunku książek/filmów nie lubisz?

Cóż.. szczerze powiedziawszy lubię wszystkie gatunki książkowe i filmowe. Najmniej lubię romanse, ale jeśli historia jest jakaś ciekawsza to mi nie przeszkadzają i nawet mogę przeczytać lub obejrzeć. Także... no... nie ma takiego gatunku :)
(Albo jest, ale ja zapomniałam...)

7. Jaki jest Twój ulubiony napój?

Najbardziej lubię... wodę i herbatę! Lubię jeszcze kakao i mleko z miodem. Jednak herbata i woda zdecydowanie u mnie wygrywają.

8. Na czym ostatnio byłaś w kinie?

Wstyd się przyznać, ale ostatni raz w kinie byłam 20 listopada na premierze Kosogłosa cz.2
Jednak... w najbliższym czasie planuję pójść do kina na "Joy" lub na "Zjawę".

9. Na jakim filmie się zawiodłaś?

Hmmm... nie wiem... ostatnio nie było takiego filmu... chwila!! Coś mi świta... pamiętacie taki film "Bitwa pod Wiedniem"? Cóż... ja pamiętam (niestety). Byłam na nim ze szkołą (więc niestety nie miałam wyboru...) i po obejrzeniu... obiecałam sobie, że nigdy więcej go nie obejrzę. Masakra i tyle w temacie.

10. Robiłaś/ masz zamiar zrobić jakiś cosplay?

Jeszcze nie robiłam, ale... może kiedyś :D

11. Jak szybko czytasz?

Wszystko zależy od tego czy dana książka mnie wciągnie czy nie (+ czas wolny). Jeśli książka mi się spodoba to przeczytam ją bardzo szybko, a jeśli mi się nie spodoba to męczę się z nią baaardzo długo i czasem ją skończę, a czasem nie. Zazwyczaj do tej drugiej kategorii zaliczają się lektury szkolne.


 Ja nominuję:
Gabriela
Niezgodny Kosogłos

OTO PYTANIA:

1. Chciałabyś móc cofnąć się w czasie? Jeśli tak to... do jakiej epoki?
2. Hmmm... a może przenieść się do innego świata? Jeśli tak to do jakiego?
3. Jaka jest najśmieszniejsza rzecz jaka Ci się kiedykolwiek przytrafiła?
4. Ulubiona piosenka?
5. Jedno słowo, którym mogłabyś się opisać?
6. Przyznaj się... odliczasz czas do wakacji?
7. Wyobraź sobie, że możesz do naszego świata przenieść jedną z postaci fikcyjnych. Kto by to był i dlaczego?
8. Do jakich fandomów należysz?
9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
10. Wiesz może gdzie można kupić jednorożca?
11. Czy uważasz, że jesteś dziwna?

_________________________________________________________

LBA na blogu o Finnicku i Annie pojawi się dopiero jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)